Strategija

KONCEPT POSLOVANJA

Timski duh i profesionalnost svakog pojedinca predstavljaju glavnu pokretnu tačku ovog preduzeća. Preduzeće StejPak može da se pohvali sa stručnošću svojih zaposlenih koji, na osnovu svojeg znanja i dugogodišnjeg iskustva, mogu da izađu u susret potrebama kupaca/dobavljača.


POSLOVNA STRATEGIJA

• Razvoj zaposlenih
• Unapređenje efikasnosti poslovanja
• Zadovoljavanje zahteva kupaca u pogledu kvaliteta i pružanja usluga.


VIZIJA

• Investicija u nove proizvode i proizvodne tehnologije
• Proširenje proizvodnog programa i  time povećanje konkurentnosti
• Stalno unapređivanje nivoa kvaliteta usluga i proizvoda i time stvaranje vrednosti za sve učesnike
• Težnja da se pronalaze novi partneri i pojača saradnja sa postojećim partnerima u tretmanu neopasnog otpada

MISIJA

• Kvalitet i pouzdanost proizvoda/usluga
• Unapređenje kvaliteta poslovnih procesa i povećanje efikasnosti poslovanja
• Orijentisanost ka kupcu/korisniku
• Unapređenje izvozne sposobnosti preduzeća
 

VREDNOSTI
 
• Profesionalnost
• Odgovornost
• Pozitivan pristup i spremnost na saradnju

 
KONKURENTNOST KOMPANIJE
 
• Profesionalnost i stručnost zaposlenih
• Kvalitet i pouzdanost proizvoda/usluga
• Sopstveni transport
• Vlastiti prostori